need them pt. 1

#1
Sejak semalam aku susah nak makan, tapi bedal je walaupun sakit. Ulcer dalam mulut ni annoying sngat. Tetiba teringat zati. At least sebulan sekali mesti mulut dia ada ulcer. Dia susah sangat nak consume air kosong. So aku selalu bebel dia suruh minum air rindulah.


#2
Minggu exam memang cartoon gals ni ada ja benda nak diskusi. Time macam nilah teringat nak share thoughts(like everyday actually), what we like, what we wanna do and etc... So esoknya 3org tu nak exam tpi aku tak. Sbbnya dorang kos lain dari aku. Aku je sesat dalam bilik tu. Plan baik punya nak kluar jalan right after their last paper. But then, i have to go home for my muet papers. Daaannnggg! That makes me have to take a risk of whatsoever afterwards bcause im home. Abah won't allowed me to go anywhere. which disappoint me even more. I need to return to Bustan.


#3
Kalau dekat Bustan, time2 sepi sabtu ahad mesti simpan harapan nak jasad dan ruh ada kat kampung. Sbbnya nak keluar jalan2 senang ada transport and so on. Tapi bila berpijak di ngulang, kau akan rasa satu kesepian sbb takde tempat pun nak dituju. Time ni lah nak ingat kawan sebilik, yang kau nak kena elak time sendu sebak(lari masuk toilet bukak pili sinki smbil gosok gigi) dan time nak keluar berempat, semua line up depan cermin panjang slim tepi pintu.

#4
So selain daripada berebut pakai tudung depan cermin, berebut lah jugak nak masuk toilet. As usual, bila smpai rumah je semua macam penat malas nak mati nak buat apa2, tapi zai akan jadi org fes yang bergerak. Dia akan mandi dulu. Next turn akan berubah orangnya from time to time. Tapi the best part is, kitaorg selalu sembang through pintu toilet. We make jokes for unnecessary matter and laughed a lot() hahahhh

'Awak esok kelas hbis pkul berapa?'-syud
Soalan selalu kalau nak mintak temankan atau saja nak concern atau nak hapuskan sepi hiks. Sadly kalau tanya aku mmg tak penah nak ingat schedule sendirilah . So zai akan cakap 'penah ke dia ingat jadual emm' ataupun 'dah nak habis sem, jaz still tak hingat jadual lah'. Sangat memahami aii. Kadang dorang yang ingatkan aku. Emm perangai tak ubah.

Comments

Popular posts from this blog

Popcorn in the backyard

Buttermilk chicken

Almond milk